Podjeli
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Davne 1907. godine, grad Zagreb dobio je novu električnu centralu, koja je tada, bila preduvjet, za dobivanje koncesije za uređenje spremišta i uvođenje sustava naponske mreže za električni tramvaj.

Promet je na prvoj pruzi električnog tramvaja svečano pušten 18. kolovoza 1910., no međutim gradski promet konjskim tramvajem nije bio prekinut još godinu dana, tj. do potpunog dovršenja mreže električnog tramvaja.

Vozni se park sastojao od 28 motornih kola  i 14 prikolica. Motorna su kola imala dva motora po 25 KS, a dobavljena su od tvornice Ganz & Co iz Budimpešte.

No ipak danas, tramvaji su električni, dakako potpuno modernizirani, i neizostavni su dio prometne slike Zagreba.

Autor :  Branka Mioč


Podjeli
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

You may also like

Comments are closed.

More in:Gospodarstvo