Skupština Grada Zagreba održala je svoju novu sjednicu.
Burno je nadasve bilo oko najave gradonačelnika da se uvođenje novog modela odvoza otpada pomiče s 1. srpnja, na 1. listopada.
Među ostalim na dnevnom redu bili su i prijedlozi odluka zagrebačkoga gradonačelnika Tomislava Tomaševića o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora te o prodaji stambenih prostora u vlasništvu Grada. Također, gradonačelnikovi prijedlozi programa energetske obnove, dogradnje i izgradnje zgrada javnog sektora za razdoblje do 2030. te o prihvaćanju Ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava za projekt “Solarizacija ustanova Grada Zagreba”.
Trpimir Goluža (Nestranački) podsjetio je da je upozorio na zabrinjavajuću situaciju u KK Cibona. – Dao sam vam do znanja da je krajnje vrijeme da se time pozabavite jer će klub biti uništen. Vi i vaši suradnici bukvalno niste učinili ništa da se spasi klub. Osobno ste osobama koje nemaju znanja da se bave Cibonom. Vaš pisani odgovor dokaz je vaše zainteresiranosti klubom. Jeste li zbog nenamjenskog trošenja gradskih sredstava zatražili povrat i jeste li podignuli kaznenu prijavu protiv odgovornih za to zlodjelo? – pita Goluža. Da, doznali smo da je došlo do dvostrukog financiranja nenamjenski, oko 900 tisuća kuna. Nakon toga se povukla stara uprava Cibone koja se nije htjela maknuti. Cibona je udruga građana, ne firma, i ne gradska ustanova. Ja ne mogu micati uprave niti postavljati nove. Oni su udruga građana, i to ne baš demokratska, a stara se uprava mora maknuti i dozvoliti novoj upravi da dođe na njihovo mjesto. I to se dogodilo. Mi po propisima nismo mogli financirati s novim iznosom Cibonu – odgovorio je Tomašević.
Lucija Topolovec (BM365) o prometu; kako se ZET-ove linije ne mogu uskladiti s tramvajima, kako vozila kasne i dugo se čekaju. Ljudi kasne na posao, a učenici u škole. Što se tiče javnog prijevoza, prije mjesec dana su sve autobusne linije stabilizirane. Problem s autobusima se riješi, stabilizirao se problem s nabavom i rezervnim dijelovima. U ZET-u se daju nadljudski napori i da se stvari s tramvajima realizira. Kupit će se i novi tramvaji, ali se on ne može kupiti već izrađeni, ali se moraju izraditi, što traje 2 godine. Ono što pokušavamo jest unajmiti tramvaje, iako ih cijela Europa nema, kako bi imali rezervu ako neki budu neispravni. Preko ljeta će biti vozni red stabilan, a u rujnu kad ponovo počne škola, također. Sada, trenutno je na snazi, ljetni vozni red.
Štite se šefovi, pročelnici i direktori iz prošloga sistema, Bandićev kadar. Štitite takve i u svojim redovima koji su na šefovskim mjestima, a radnicima se mažu oči.
By Branka Mioč