Podjeli
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Prije manje od godinu dana Belje je preuzelo osječku mljekaru i postavilo ambiciozne planove stvaranja novog brenda i razvoja mliječnog asortimana. U sto dana dogovoren je nastavak suradnje s 249 kooperanata, osmišljen je brend Kravica Kraljica i prvi proizvodi od 100 posto domaćeg mlijeka su krenuli na tržište u borbu za svoje potrošače. Prvi rezultati pokazuju da je Kravica Kraljica ostvarila strelovit uspjeh među potrošačima i postala najbrže rastući brend u Hrvatskoj u 2021. godini.

“Pri tome je uspjeh brenda Kravica Kraljica tim veći kada znamo da je riječ o potpuno novom brendu, lansiranom početkom ove godine, koji je u periodu od samo šest mjeseci uspio pronaći svoje mjesto u svakom petom hrvatskom kućanstvu, čime je apsolutni pobjednik među analiziranim brendovima”, kako navode iz GFfK Hrvatska.

U samo nekoliko mjeseci Kravicu Kraljicu prigrlile su i hrvatske mame koje su odabrale trajno mlijeko Kravica Kraljica kao favorita u najprodavanijoj kategoriji mliječnih proizvoda na tržištu i dodijelile mu oznaku Odabrale mame. Kako ističu mame, privukao ih je moderni dizajn, zvučno ime i inovativna marketinška kampanja koja je zarazila cijelu populaciju. To potvrđuje i GfK istraživanje prema kojem su kupci brenda s područja cijele Hrvatske, a iznad prosjeka su zastupljeni umirovljenici s jedne strane i obitelji s malom djecom s druge strane.

S novim brendom Belje je napravilo i veliki ekološki iskorak, koji je sve više važan potrošačima. “Kravica Kraljica” ima jedino svježe i trajno mlijeko u Hrvatskoj koje se pakira u ambalaži koja je načinjena od 82 posto materijala na biljnoj bazi (karton i plastika na bazi šećerne trske), čime je ugljični otisak tog pakiranja smanjen za 18 posto.

Branka Mioč


Podjeli
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

You may also like

Comments are closed.

More in:Gospodarstvo