Podjeli

Danas vam donosimo intervju s gospođom Boženom Križan. Naime radi se o mladoj marketinškoj stručnjakinji koja se bavi samostalnim istraživačkim radom na području marketinga i komunikacija. Preispitali smo neke aktualne marketinške teme kako bismo vam približili i to područje. Intervju u nastavku.

 

Božena, zamolili bi smo vas da se malo predstavite?

Zovem se Božena Križan kao što ste i naveli. Po struci sam magistra ekonomije. Dolazim iz Livna, a privremeno boravim  u Zagrebu.  Radila sam kao voditelj marketinga , trenutno se bavim samostalnim istraživačkim radom i poslovnim savjetovanjem. Trenutno pohađam mini MBA program na InternationalBusiness Management Institute  u Berlinu.

Zašto ste odabrali baš područje Marketinga ?

Kao mladoj osobi koja je tražila svoju afirmaciju kako osobnu tako i poslovnu moram reći da nije bilo lako. Prvotno sam na svom studiju uzela područje računovodstva koje mi nije pomoglo da razvijem svoju poslovnu maštu. U arketingu sam pronašla svoju strast, jer i kupce morate na neki način „ zavesti“. Možda je na to utjecalo moje djetinjstvo gdje sam bila okružena kupcima, budući da se moj otac bavio trgovinskom djelatnošću.

Smatrate  li da su poduzeća u Hrvatskoj ozbiljno shvatila primjenu Marketinga u svakodnevnom poslovanju?

Apsolutno, da. Poduzeća u Hrvatskoj svakako pariraju svjetskimkompanijama u sferi marketinga. Iznenadila sam se kad sam vidjela neke marketinške kampanje, bilo da se radilo o kontroverznom marketingu ili pak ustaljenim marketinškim kampanjama. Naši stručnjaci vrijedno upijaju sva znanja i doprinose tim uspjesima.

Što  biste izdvojili kao probleme s kojima se susreću voditelji marketinga ili osobe koje su odgovorne za tu vrstu poslovanja?

Uloga voditelja marketinga je jako zahtjevna. Kao prvo odgovorni ste za sve marketinške aktivnosti , ali i rezultate. Ono što mi se čini kao osnovni problem je što su mlade osobe koje rade u takvim timovima pod pritiscima jer se gleda isključivo kranjirezutat. Nije problem pratiti KPI , ali bitno je dati da se tako izrazim „ dati šansu određenoj kampanji“. Također ono što smatram problemom je i ponekad manipulativni pristup promocijama. Kupac sve vidi i pamti i time se trebamo povoditi.

Kako biste komentirali uporabu marketinga u političke svrhe?

Uporaba marketinga u političkim programima je jako bitna, ali i jako osjetljiva. Budući da su ljudi osjetljivi u pogledu političkih  tema smatram da kad se rade takve kampanje treba biti dosljedan, nenametljiv i originalan. Bitno je uzeti ono što osobu izdvaja. Pri tome su u velikoj prednosti osobe koje imaju nekakvu urođenu osobnu karizmu.

Što biste poručili mladim osobama koje se žele baviti marketingom?

Moja poruka je vjerujte u sebe i ne osvrćite se na negativne komentare. Bitno je da pronađete  područje u kojem će se osloboditi svi vaši talenti kako biste ih vješto uporabili.

Božena Križan


Podjeli
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

You may also like

Comments are closed.

More in:Gospodarstvo