Podjeli

Od 1. siječnja cijena prijevoza u gradu Zagrebu neće se mijenjati, te će se za pola sata vožnje javnim gradskim prijevozom trebati izdvojiti 53 centa, dok će se karta od 6 kuna i dalje moći kupiti u vozilima po cijeni 80 centi.

90-minutne i noćne karte za sedam, 10 i 15 kuna koje će po novome stajati 0,93, 1,33 i 1,99 eura, ostaju i dalje u prodaji. Za korisnike vrijednosnih karata koji deponiraju novac na istu, automatski će se kune zamijeniti u eure. Popularne karte od 4 kune, više se neće prodavati.

Također, potpredsjednik Vlade i ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković, v.d. ravnatelj Središnje agencije za financiranje i ugovaranje programa i projekata EU (SAFU)  Dragan Jelić i direktor ZET-a Marko Bogdanović, potpisali su u petak, 23. prosinca, u nazočnosti gradonačelnika Grada Zagreba Tomislava Tomaševića, Ugovor o dodjeli bespovratnih sredstava za nabavu 20 niskopodnih tramvaja za ZET d.o.o.

Gradonačelnik Grada Zagreba Tomislav Tomašević naglasio je kako je ovo najveći pojedinačni projekt iz EU sredstava u Gradu Zagrebu.

“Podsjećam kako je ZET zadnju nabavu tramvaja imao prije 17 godina. Nedopustivo je za bilo koju europske metropolu da se u 17 godina ne kupi niti jedan tramvaj.  Obnova voznog parka se mora provoditi sustavno i kontinuirano kako se ovakve stvari ne bi događale u budućnosti. Stoga se zahvaljujem Ministarstvu prometa i svim djelatnicima Gradske uprave koji uspjeli ovaj projekt ostvariti do kraja tekuće godine. Već su krenula savjetovanja kako bi što prije završila javna nabava i kako bi novi tramvaji što prije bili na zagrebačkim ulicama”, kazao je gradonačelnik Tomašević, dodavši kako je današnji događaj veliki božićni poklon za sve građane Zagreba.

„ZET“  je jedan od rijetkih prijevoznika u Europi koji ni u 2023. neće imati službenu aplikaciju koja bi omogućila kupovinu karata, bilo bi bolje da se pozabave tim problemom, koja bi uvelike olakšala prodaju karata.

Autor: Branka Mioč


Podjeli
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

You may also like

Comments are closed.

More in:Gospodarstvo