Nakon uspješno provedenog financijskog i operativnog restrukturiranja, koje je Vlada pokrenula prije tri godine, Hrvatske autoceste osigurale su uštedama i dobrim financijskim planiranjem, čak i uz manji promet na autocestama, stabilno poslovanje i investicijski potencijal za nastavak važnih investicija za ovaj prioritetan projekt.
Rok za izvođenje radova je dvije godine od sklapanja ugovora. Hrvatske autoceste ishodile su građevinsku dozvolu za dionicu Lekenik – Sisak. Radovi na izmještanju instalacija za čitavu dionicu su u tijeku. Preostali radovi na izmještanju instalacija dovršit će se do kraja godine, samo ne znamo koje.
Zadnju dionicu autoceste Zagreb-Sisak, Lekenik – čvor Sisak gradit će konzorcij kojeg čine Colas Hrvatska i Geotehnika koji su ponudili da će taj posao odraditi za 281,3 milijuna kuna. Ukupno je na to javno nadmetanje procijenjene vrijednosti stiglo devet ponuda. U Hrvatskim autocestama kažu da je nakon uvođenja izvođača u posao, rok izvođenja radova 24 mjeseca te ističu da su osigurali u cijelosti sredstava za dovršetak izgradnje autoceste Zagreb- Sisak bez dodatnog zaduživanja.
Tako su do javnog otvaranja ponuda četiri puta bile su uložene žalbe na izmjene dokumentacije o nabavi, od kojih je Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabve prvu manjim dijelom prihvatio dok su ostale tri žalbe odbačene. Nakon javnog otvaranja ponuda uložena je i peta žalba, na postupak javnog otvaranja, koju je DKOM također odbacio.
Uz sve napore i osigurana sredstva, postupak javnog nadmetanja značajno su usporile uložene žalbe – kažu u HAC-u.
By Branka Mioč