Podjeli

Ne vjerujem da biskup Đuro Hranić nije upoznat sa podacima iz Betlehemske deklaracije, kada govori:

„”Nažalost, neki ne skrivaju pri tome svoju crkvenost, štoviše, nose slike blažene djevice Marije, javno na trgovima mole krunicu i tako dalje i to ide sve dotle da možemo govoriti i o zloporabi kršćanskih simbola. Osobno moram priznati da ne mogu razumijeti takvo ponašanje.

Ne mogu ga jednostavno razumijeti i pozivam i koristim i ovu prigodu sve naše vjernike da budu razumni, da znamo prihvaćati smjernice Pape, mjerodavnih crkvenih institucija i da poštujemo znanost i da ne srljamo jednostavno u društveni nered i anarhiju u čitavom društvu”

Biskupe Đuro Hranić je  učen čovjek, tako da ja laik doista ne mogu razumjeti , ni prihvatiti njegove riječi kada čitam  službeni stav Kongregacije za nauk vjere kojeg je Papa potpisao gdje izrijekom stoji da „praktični razum čini očitim to da cijepljenje u pravilu nije moralna obveza i da zato mora biti dobrovoljno“

Kongregacija za nauk vjere, Bilješka o moralnosti korištenja nekih cjepiva protiv COVID-19, Rim, 21. prosinca 2021., na: https://www.bitno.net/vijesti/vatikan/vatikan-biljeska-o-moralnosti-kori… (12. svibnja 2021.).

Betlehemska deklaracija:

osporavanje moralne zakonitosti eksperimentalnih injekcija kontaminiranih pobačajem za COVID-19 i pozivanje na univerzalno protivljenje “mandatima cjepiva”

 „Jer je svojim utjelovljenjem Sin Božji na neki način sjedinjen sa svakim čovjekom“ (GS 22)

Uzimajući u obzir da   je Drugi vatikanski koncil ispravno sažeo strahotu pobačaja klasificirajući ga kao “odvratan zločin” koji također sadrži “najvišu sramotu Stvoritelja” (GS 51 § 3; 27);

S obzirom na to da je   sv. Ivan Pavao II. poučavao da se svi moraju suprotstaviti ovom namjernom “ubojstvu” najranjivijih s “najvećom odlučnošću” (  EV  , 58;   CL);

S obzirom da je svetost nerođene djece, stvorene na sliku i priliku Božju (Post 1,27), ozbiljno narušena njihovim iskorištavanjem i utilitarnom komodifikacijom; čime se favorizira silazak čovječanstva u “civilizaciju ‘stvari’, a ne ‘ljudi’, civilizaciju u kojoj se ljudi koriste na isti način kao i stvari” (sv. Ivan Pavao II.  ,  GS 13  );

S obzirom da  su sva cjepiva COVID-19 eksperimentalna na temelju gena,  trenutno   dostupnih u zapadnom svijetu  iz  pobačenih fetusa,   jer su testirani i razvijeni zlouporabom ukradene fetalnih stanica iz tijela ubijenih nerođene djece ;

S obzirom da je   prošlog prosinca (2020.) Kongregacija za nauk vjere (CDF) objavila   Bilješku o moralnosti korištenja nekih cjepiva protiv Covid-19   (  Napomena ) čija je tema bila ograničena na ” moralne aspekte uporabe Cjepiva protiv Covid-19 koja su razvijena iz staničnih linija dobivenih iz tkiva dobivenih od dva fetusa koji nisu spontano pobačeni “, također izričito navodeći da zajednica” nije imala namjeru suditi o sigurnosti i učinkovitosti ovih cjepiva, iako je etički relevantna i neophodna ” ;

S obzirom da   se   Napomena   potvrđuje da ostaje „moralna dužnost da se izbjegne takav pasivan materijalna suradnja” u zločinu pobačaja kroz korištenje navedene injekcije; međutim, objašnjava da ta dužnost “nije obvezna” u prisutnosti “ozbiljne opasnosti” koja se može izbjeći “cjepivom” i kada alternativna zdravstvena intervencija   “etički besprijekorna Covid-19”   nije dostupna  ;

S obzirom da u   nedostatku barem ovih kriterija ostaje moralno protuzakonito primati takve injekcije;

Uzimajući u obzir da,   iako se u  Bilješci  navodi da trenutačno “pandemijsko širenje virusa SARS-CoV-2 koji uzrokuje Covid-19” predstavlja “ozbiljnu opasnost” potrebnu za opravdanje uporabe cjepiva kontaminiranih pobačajem, ova je presuda “uvjetna i nagađana „na temelju znanstvenih podataka koji se kontinuirano razvijaju tijekom vremena (  DVer  , 24  ), iako su izvan nadležnosti biskupa, budući da je njihova vlast definirana kao da se odnosi na sferu vjere i morala (  LG   25);  

Budući da su   stotine  kvalificiranih medicinskih stručnjaka došle do suprotnog zaključka klasificirajući upotrebu ovih eksperimentalnih injekcija COVID-19 kao ” nepotrebne, neučinkovite i opasne “; dok je više od   59 000   znanstvenika  i medicinskih  stručnjaka ustvrdilo   da s obzirom na relativno blagu  opasnosti COVID-19 za veliku većinu stanovništva „oni na minimalan rizik” treba dopustiti „da žive svoje živote normalno [i] izgraditi [krdo] imunitet na virus ”uz bilo koje cjepivo; i nekoliko tisuća drugih, definiralo  “Neodgovorno” izložiti stanovništvo cjepivu koje nije adekvatno testirano za borbu protiv tako blagog virusa;

Dok  “u velikoj većini ljudi (~ 99,8% globalno), SARS-CoV-2 nije smrtonosan. To je općenito blaga do umjereno teška bolest. Dakle,  velika većina ljudi nije u opasnosti od COVID-19 i ne treba im cijepljenje ” (  izvor )

Budući da   COVID-19 ima prosječnu dob smrti koja je  viša  od one opće populacije, što pokazuje njegovu blagu prirodu, uključujući ukupnu stopu preživljavanja od   99,74% ;

Dok su   prijavljene   stope preživljavanja  za osobe mlađe od osamnaest godina 99,998%, za one između osamnaest i pedeset godina, 99,95%, od pedeset do šezdeset pet, 99,4% i za one starije od šezdeset pet, 94%, jednake su za   one ispod 70 godina , koji imaju veće šanse umrijeti od gripe u odnosu na COVID-19, koji  predstavlja   ukupni prijetnja usporediv s prosječnim pandemija influence 1936. i 1957. godine; 

Uzimajući u obzir da su  statistike smrtnosti  uzrokovane  od strane COVID-19, napumpane, a  metode  brojanja koje   koriste i promoviraju   savezne vlade i  zdravstvene organizacije manjkave, očito su u   sukoba interesa ;    

Dok  stotine medicinskih stručnjaka  navode da je “oko 99% ljudi već zaštićeno od COVID-19 reakcijama protutijela tipa memorije” i “većina ljudi sada će imati imunitet od izloženosti SARS-CoV-2″, stoga  ova populacija” neće  izvući nikakvu korist od cijepljenja”;   

Dok su vladini dužnosnici koji su imali zadatak ispitati injekcije cjepiva na temelju gena COVID-19 bili ozbiljno u  višestrukim sukobima interesa u svojim dubokim vezama s farmaceutskom industrijom, čak i stvarno korištenjem prednosti proizvoda koje su pregledali, čak i dok istraživanje je financirano i pod utjecajem ovih farmaceutskih tvrtki koje proizvode dotične proizvode;

S obzirom da   su ti isti državni službenici  u dubokom sukobu interesa , iz   medija  su   potisnuli   glasove   tisuća     liječnika   i znanstvenika širom svijeta koji su certificirani za  dostupnost tretmana , sigurno i   vrlo učinkovito  , ekonomski i etički proizvodi   za liječenje  COVID-19, uključujući i ” čudesni  ivermektin ,   hidroksiklorokin  (  HCQ  ), kvercetin ,  vitamini D  i C s cinkom, itd., a svi oni imaju  fenomenalne rezultate   kad god se ovi  protokoli   provode, kao što je u   Mexico Cityju ;

Uzimajući u obzir da su   sve trenutačno dostupne injekcije “cjepiva” protiv COVID-19   zapravo   medicinski tretmani  temeljeni na genima , “kvalitativno   različiti   od standardnih cjepiva”, dovodeći u pitanje primjenjivost  napomene   na te lijekove;

S obzirom na to  da Dignitas Personae  razlikuje ove lijekove od cjepiva precizirajući:

 „Budući da genska terapija može uključivati ​​značajne rizike za pacijenta, mora se poštivati ​​etičko načelo prema kojem je, kako bi se pristupilo terapijskoj intervenciji, potrebno unaprijed utvrditi da osoba koja se liječi neće biti izložena rizicima za svoje zdravlje ili tjelesni integritet koji su pretjerani ili nerazmjerni težini bolesti zbog koje se traži liječenje. Također je potreban informirani pristanak pacijenta ili njegovog legitimnog zastupnika” (  26 );

Uzimajući u obzir da nije provedeno   dugoročno   testiranje na životinjama,   kako bi se utvrdilo  dugoročne štetne nuspojave novih ispitivanju proizvoda na temelju COVID-19 gena,   niti su  standardni sigurnosni odbori uspostavljeni za procjenu podataka, što je dovelo mnoge stručnjake  da inzistiraju  na tome da program cijepljenja “treba odmah prekinuti” –   nemoguće je reći   da su prednosti ovih injekcija razmjerne štetnim nuspojavama jer je moralno potrebno znati   prije nego što   takve eksperimentalne genske terapije budu moralno prihvatljive;      

Uzimajući u obzir da , usporedbe radi, američke žrtve u ratovima u Iraku i Afganistanu iznose 7.074, ali samo u Sjedinjenim Državama vjerodostojna izvješća o smrti uslijed ovih injekcija trenutno su 20.244 (do 10. prosinca 2021.) i stalno se povećavaju. pasivni vladin sustav izvješćivanja koji je povijesno “nedovoljno prijavljivao štetne događaje za oko dva reda veličine” što znači da bi stvarne smrti mogle biti u “stotinama tisuća za Sjedinjene Države”. (  izvor  ); 1

Uzimajući u obzir da  se  iz  medija i dalje potiskuju izvještaji o ovim smrtnim slučajevima od cjepiva, koji su trenutno   48 puta veći u 2021. nego u 2020.,  zajedno s   izvješćima  o gotovo 106.000 hospitalizacija i više od 33.700 osoba s trajnim invaliditetom; i uzimajući u obzir  studiju podvrgnutu stručnoj ocjeni koja je  otkrila vjerojatnost “pet puta” veće smrti od  cjepiva nego od COVID-19 “u demografskoj skupini najugroženijoj 65+”, uključujući povećanje omjera rizika i koristi s mlađe dobne skupine, barem stotine liječnika inzistiraju da su te eksperimentalne injekcije temeljene na genima “ opasne   “I” ništa sigurnije “od samog COVID-19;  

Uzimajući u obzir da jedan dio   znanstvenika ,   zdravstvenih djelatnika,  državnih   moralista koji promiču prihvaćanje ovih injekcija,  ne upozorava da su svi koji se cijepe izloženi   bez presedana zabilježenim  nuspojavama  povezane s tim injekcijama ,

Dok su se ova cjepiva temeljena na genima pokazala neučinkovitima – daleko manje učinkovitima od prirodnog imuniteta oporavljenih pacijenata – podvrgnuti su visokim razinama slučajeva „puknuća“ između „potpuno cijepljenih“ u odnosu na „necijepljenih“ ( 74% ), uključujući hospitalizacije ( 60 % ) sa značajno većim rizicima za izliječene pacijente koji prihvaćaju injekcije ( 56%), zajedno s pokazivanjem neobične korelacije između provedbe kampanja “cijepljenja” diljem svijeta i naglog porasta smrtnih slučajeva od COVID-19; i konačno, otkrivanje jakih indicija da su “cijepljeni” jednako vjerojatniji da nose i prenose virus kao i necijepljeni, narušavajući široko napredan razlog da se zdravi cijepe zbog “ljubavi prema bližnjemu” kako bi se “zaštitili druge”;;

Suočeni s nepravednom provedbom i unapređenjem “putovnica za cjepivo” koje ubijaju slobodu – koje “nikog ne štite” od virusa – u Europi, Izraelu, Australiji i Kanadi, zajedno s građanskim, državnim i saveznim inicijativama u Sjedinjenim državama, potaknuvši goleme globalne prosvjede, legitimni čin “ljubavi prema bližnjemu” može se s pravom ostvariti onim što se mnogi slažu da je “jedini način” zaštite slobode zapadnih demokracija: masovno nepoštivanje mandata i putovnica “cijepljenje”;  

Dok je Crkva također poučavala da se korištenje takvih injekcija zaraženih pobačajem može odabrati samo na “privremenoj osnovi”, budući da uobičajena materijalna suradnja kroz više injekcija može, između ostalih opasnosti, narušiti “osjećaj dobra i zla” subjekta koji stvara “povod teškog grijeha”; pa ipak, korištenje najmanje dvije injekcije COVID-a za eksperimentalni prijenos gena mRNA osmišljene su tako da zahtijevaju „poziva“ na kontinuiranoj osnovi koja uključuje rutinsku i fizičku povezanost s zločinom pobačaja;

Budući da uzimanje proizvoda kontaminiranih pobačajem potiče industriju pobačaja i farmaceutsku i biomedicinsku istraživačku industriju za pobačaj da nastave sa zlouporabom staničnih linija ukradenih od ubijenih beba (pa čak i za razvoj novih izvedenih staničnih linija abortusa) unatoč svim verbalnim protestima pro- života koji govore u suprotnosti s tim grozotama;

Uzimajući u obzir da takvo protusvjedočenje može izazvati skandal u sekularnom svijetu, ono također služi potkopavanju više dužnosti “ljubavi prema bližnjemu” potičući krajnje nemoralne radnje aborcionista, istraživača, trgovaca i administratora koji su uključeni u ta zla, dovodeći svoje besmrtne duše u daljnju opasnost;

S obzirom na to da se mora naglasiti da su naša braća i sestre koji su te injekcije primili nesvjesno i neslobodno, kao žrtve propagande ili nasilja po kaznenim tjeralicama, ne može se reći da su zbog toga nanijeli grižnju savjesti. ;

Mi dolje potpisani , u skladu s naukom Crkve, ovim potvrđujemo da, čak i pod pretpostavkom da se pojedinac u potpunosti protivi činjenici da su ova cjepiva temeljena na genima kontaminirana strašnim zločinom pobačaja, da zbog prisutnosti bilo koji od sljedeća tri uvjeta, kao što je gore navedeno, ostaje objektivno moralno protuzakonito da osoba prihvati ove injekcije:

očit nedostatak “ozbiljne opasnosti” koju predstavlja COVID-19,

pozitivno dostupnost od  sigurne i učinkovite zdravstvene intervencije     „etički besprijekoran protiv Covid-19”   i,

nepostojanje adekvatnih testnih podataka koji su moralno potrebni čak i za pokušaj izračunavanja analize koristi/rizika za takve eksperimentalne genetske injekcije,   posebno kada su se ta cjepiva pokazala iznimno neučinkovitima i opasnima, posebno za najranjivije.

Također potvrđujemo da će se, logično, barem jedan od ovih zabrana primjenjivati ​​na gotovo sve, ako ne i sve pojedince.

U okolnostima koje predstavljaju prisilu ili kaznenu prisilu, a zahtijevaju od njih primanje takvih opasnih, neučinkovitih i nedovoljno testiranih eksperimentalnih injekcija, što je u suprotnosti s Nürnberškim kodeksom i međunarodnim pravom, oni koji su žrtve tih čina nasilja potiču se da poduzmu najrazboritije moguća odluka u službi njihovog zdravlja, njihove slobode i općeg dobra.

Naravno, slijedi da ostaje moralno protuzakonito olakšavati, promicati ili narediti masovno primanje ovih opasnih, nedovoljno testiranih, nedovoljno praćenih i pobačajem zaraženih injekcija COVID-19.

Stoga s poštovanjem apeliramo na Svetog Oca, CDF, sve kardinale, biskupe, svećenike, vjernike laike i sve ljude dobre volje da se žestoko suprotstave primanju ovih moralno kontaminiranih, opasnih i neučinkovitih proizvoda, zajedno s ozbiljno nepravednim za njihov prijem. nametnuta milijunima studenata i radnika diljem kršćanskog Zapada.

Prvi potpisnici   15.12.2021

+ Biskup Marian Eleganti, pomoćni biskup emeritus Chura, Švicarska

+ Rene Henry Gracida, biskup emeritus Corpus Christi, Texas

+ Athanasius Schneider, pomoćni biskup nadbiskupije Santa Maria u Astani

+ Carlo Maria Viganò, nadbiskup, apostolski nuncij

Rev A B. Carter dipl. (Uključeno.) ARCS DipPFS 

Padre Koenraad Huysegems

  1. Timothy Sauppé, STL
  2. Michael Menner MA teologija; Diploma iz ljudske biologije

Opat Janvier Gbénou, svećenik

Abate str. Guy Pagès, svećenik, autor

Don Pietro Leone, svećenik i književnik

Otac Luis Eduardo Rodríguez Rodriguez, Venezuela.

  1. John Rizzo, biskupija Parramatta, Australija
  2. John Lovell, predsjednik Koalicije izbrisanih svećenika

đakon Nick Donnelly, MA 

Lynn Colgan Cohen, FSR, MA svjetovna franjevka

Prof. dr. fil. habil. Berthold Wald Profesor sistematske filozofije (u mirovini), Paderborn Odsjek teologije, Njemačka 

Dr. Claude E. Newbury   MB, B.Ch., DTM & H., DPH, MFGP, DOH, DCH, DA, M.Med. Liječnik, stručnjak za javno zdravstvo, bivši predsjednik Pro  –  Life South Africa

 Peter A. Kwasniewski, dr. sc., nezavisni znanstvenik i autor

  1. Caroline Farey, BA, MA, STB, STL, PhD, PhD

Prof.dr. dr. Daniel von Wachter, filozof i teolog, Principato del Liechtenstein

  1. Thaddeus Kozinski, nezavisni znanstvenik i autor

Carlos A. Casanova, filozof, sveučilišni profesor 

Donna F. Bethell, JD prof. Dr.rer.nat. Dr.rer.pol. Rudolf Hilfer, Stoccarda, Njemačka

Andrea Rosario Iñiguez. doktorat prava. 

  1. Gerard van den Aardweg, psiholog

Prof. em. dr. Hubert Windisch, Njemačka 

  1. Robert Hickson (u povlačenju iz SAD), znanstvenik vojne povijesti i književnosti
  2. Maike Hickson, novinarka i autorica

Gabriele Civello, doktorica prava

Edward E. Schaefer, predsjednik koledža

Michael Hageböck, ravnatelj škole, publicist

Sarah Henderson DCHS MA (RE & Catechetica) BA (Mus)

René Fuchslocher Raddatz, odvjetnik, političar i poljoprivrednik

John-Henry Westen, suosnivač i glavni urednik LifeSiteNews.com

Michael Matt, urednik, The Remnant

Sven von Storch, glavni urednik Frei  Welta, predsjednik Zivie Allianza,  predsjednik Berlinskog instituta za strateške studije 

Brian M. McCall, predsjednik Orpha i Maurice Merrill u pravu; Glavni urednik, Catholic Family News

Matt Gaspers, glavni urednik,  Catholic Family News

Rod Pead, urednik časopisa Christian Order, UK 

Helene i Alexandra Walterskirchen, Castello Rudolfshausen, Njemačka (Kultur-Magazin Schloss Rudolfshausen) 

Leila Marie Lawler, autorica knjige   The Summa Domestica: Red i čudo u domu

Maureen Mullarkey, spisateljica 

Jeanne Smits, novinarka, Francuska

Adrie AM van der Hoeven MSc, objavljena znanstvenica i autorica  www.jesusking.info 

Elizabeth Yore, Esq., osnivačica, YoreChildren 

  1. Joseph Doyle, Direttore Esecutivo Catholic Action League of Massachusetts

Ernest Williams, Švicarska 

Debi Vinnedge, fondatrice in pensione di Children of God for Life

Yvonne Bontkowski, izvršna direktorica, Taking Recourse

Patrick Delaney, M.Div., MA Novinar

https://www.sabinopaciolla.com/dichiarazione-di-betlemme-sfidare-la-liceita-morale-delle-iniezioni-sperimentali-contaminate-dallaborto-per-covid-19-e-chiedere-lopposizione-universale-ai-mandati-sui-vaccini/

Original je objavljen na:

 

https://www.lifesitenews.com/news/bishops-priests-and-lay-people-endorse-declaration-calling-covid-shots-morally-illicit/

https://www.lifesitenews.com/wp-content/uploads/2021/12/Bethlehem-Declaration-challenging-vax-reception-2021_12_14-FINAL.pdf

Može se potpisati na ovoj poveznici-linku. U tjedan dana sakupljeno je  9 244 potpisa

https://lifepetitions.com/petition/petition-catholic-leaders-must-reject-the-abortion-tainted-covid-vaccine-and-mandates

Lili Benčik/hrvatskepravice


Podjeli
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

You may also like

Comments are closed.

More in:Gospodarstvo