Podjeli
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Na današnji dan, 5. rujna 1891. godine prvi put su planirano i organizirano gradskim ulicama krenula tramvajska kola, pokretana jednom konjskom snagom. Iz tramvajskog spremišta koje je bilo na lokaciji današnjeg Tehničkog muzeja.

Interes građana je bio ogroman te se procjenjuje kako se već idućeg dana tramvajem vozilo 20 000 ljudi što je zapanjujuća brojka ako se uzme u obzir kako je Zagreb tada imao nešto više od 40 000 stanovnika.

Širenje Zagreba, bilo je brzo, i konjski tramvaj jedva je pratio, te se intezivno počelo razmišljati o izgradnji novog postrojenja i  tramvajske infrastrukture te je 18. kolovoza 1910. godine u promet pušten električni tramvaj.

Zagrebački električni tramvaj tako od prvog dana prati razvoj i modernizaciju na području javnog prijevoza i Zagreb je danas nezamisliv bez prepoznatljivih plavih tramvaja i autobusa koji dnevno prevezu više od  milijuna putnika.

Dostupnost usluge svim kategorijama putnika, ekološka prihvatljivost te društvena odgovornost također su smjernice daljnjeg poslovanja

.AUTOR: Branka Mioč


Podjeli
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

You may also like

Comments are closed.

More in:Gospodarstvo