Podjeli
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Niskopodni tramvaj koje Gračani čekaju od 2017. stići će kad žičara dobije dozvolu, ako dobije.

 Gotovo svaki dan se ponavlja, ista priča, a posljednji put tramvaja nije bilo sat i pol. A to se događa jer su vozila koja prometuju našom linijom 15 stara i stalno se kvare. Ljudi kasne na posao, đaci u školu, a mi koji ovdje živimo nikad ne znamo sigurno hoće li nam prijevoz stići.

Još od 1958. godine, linija 15 prometuje od okretišta na Mihaljevcu do donje stanice Gračansko dolje, sljemenske žičare u Gračanima, voze stari “Česi”, i to njih dva. Unatoč 24 milijuna kuna vrijednoj rekonstrukciji pruge koja je dovršena 2017., tramvaji se usto u vožnji i dalje ljuljaju, vrata se ponekad otvore sama, a vibracije i buka koju proizvode smetaju stanovnicima koji žive uz samu prugu.– A pruga nema građevinsku dozvolu jer još nisu riješeni imovinsko-pravni odnosi s vlasnicima parcela kojima prolazi. Da ne spominjem da ni rasvjeta ne radi kako treba, da je sve oko pruge obraslo i zapušteno, da su oborinski kanali puni raslinja.

Stanovnicima Gračana odavno je obećano i da će ih do njihovih domova s Mihaljevca voziti moderni niskopodni tramvaji, no model TMK 2200 na trasi petnaestice bio je samo jednom, i to u kolovozu 2017., kad se u njemu u povodu puštanja obnovljene pruge u promet provozao pokojni gradonačelnik Milan Bandić.

Kad će konačno, tom linijom voziti niskopodni tramvaji kao što je to obećano još 2017. godine, a odgovaraju nam da se treba strpjeti dok donja postaja sljemenske žičare ne dobije uporabnu dozvolu. U sklopu nje, naime, nalazi se ispravljačka stanica koja bi trebala osigurati električnu energiju potrebnu za novi model tramvaja. – Nakon ishođenja uporabne dozvole bit će s tehničke strane moguće redovno prometovanje niskopodnih tramvaja na dionici Mihaljevac – Dolje – izjavio je glasnogovornik Domagoj Zeba.

Branka Mioč


Podjeli
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

You may also like

Comments are closed.

More in:Gospodarstvo