Podjeli

Davne 1888. godine, 06. listopada, osječki građevinski poduzetnik D.W.Klein,  podnio je gradskom poglavarstvu molbu za građevinsku dozvolu. Gradsko poglavarstvo je prijedlog gospodina Kleina prihvatilo i u roku od dva dana izdalo mu građevinsku dozvolu.

Radovi na izgradnji uspinjače počeli su već u svibnju sljedeće godine, uz više problema ipak uspinjača svoju prvu test vožnju imala je 1890. godine., koja je uspješno odrađena, te je Uspinjača službeno puštena u pogon 8. listopada 1890. godine.

Uspinjača, 1929. godine uspinjača je prešla u vlasništvo Grada Zagreba, dok su Tehničko vodstvo i financijska uprava povjerene su Zagrebačkom električnom tramvaju, koji prema Ugovoru brinu o tehničkoj ispravnosti i modernizaciji iste.

 

  1. srpnja 1974., u promet je puštena nova Uspinjača, te od tada do danas Uspinjača prolazi kroz redoviti godišnji servis.

Autor: Branka Mioč


Podjeli
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

You may also like

Comments are closed.

More in:Top tema