Antifašistima će tako LGBTIQ-ovci čestitati njihovu borbu protiv fašizma sa motom „Ćakule ne delaju fritule”! Koja je tu veza sa fritulama, znaju samo oni?
Tako će borci protiv fašizma i borci za prava LGBTIQ zajednica, zajedno, veselo slaviti u duginim bojama. Samo ne znam gdje će smjestiti crvenu zvijezdu? Na LGBTIQ zastavu, ili će Yugo zastavu obojati u dugine boje?
Kažu organizatori Prida udruga Proces s partnerima i volonterima, da žela potaknuti pasivne građane da sudjeluju u borbi za promjene u društvu. Nije mi jasno kako će funkcionirati ta njihova borba za promjene u društvu, sa antifašističkim borcima koji se bore protiv promjena u društvu, za očuvanje „tekovina NOB“ i cementiranja tih tekovina u društvu.
Velika je nepoznanica na koji način misle aktivirati pasivne građane i dignuti ih iz fotelja i kauča da skupa s njima paradiraju po staroj Puli.
Da su Pride htjeli organizirati u vrijeme Jugoslavije, brzinom munje bi ih „ dobra naša Milicija“ pokupila i strpala u Boškoricu. Zato mi nikako nije jasno zašto su izabrali baš antifašiste da njima „uljepšaju“ dan sa svojom gay-paradom?
A i talijansku manjinu su uključili u svoj program. Udružuju se manjine. Okupljanje sudionika povorke počinje u 18 sati na trgu Portarata, a povorka kreće u 19 sati kroz centar grada, preko Foruma, do Circola-zajednice Talijana gdje će se održati službeni program.
Nakon ovog pomalo satiričnog uvoda, analizom ostalih gay parada po hrvatskim gradovima, nameće se zaključak da je projekt borbe za ljudska prava LGBTIQ zajednice veliki atak na društvo u cjelini. Nije to borba za ljudska prava LGBTIQ osoba, već je to nepomirljivo nametanje LGBTIQ ideologije cijelom društvu. I to nametanje LGBTIQ ideologije je čisti LGBTIQ fašizam. Zašto fašizam:
Počelo je sa nametanjem Istanbulske konvencije i rodne ideologije koja je ugrađena u sve zakone RH. Tako je gay populacija dobila zakonsku osnovu za traženje svojih prava kao manjina, i kao manjina agresivno nameće većini svoj svjetonazor, jer ako većina taj njihov svjetonazor ne prihvaća, oni su odmah ugroženi. Ista politika ugroženosti koju provode i Velikosrbi da bi vladali nad ne Srbima. Ista politika totalitarnih sistema ili režima, u kojima jedna stranka dominira i nameće pravila i zakone cijelom društvu.
Isplati se ta ugroženost, prolazi kod vladajućih! U ime te ugroženosti većina bi trebala čuvati ugrožene manjinske skupine „ kao zjenicu oka svoga” ? A ustvari ugrožena je većina, jer većina nema pravo iskazati svoj stav, nema pravo na svoje mišljenje, nema pravo na performanse i anti-gay-parade ( hod za život, javnu molitvu), nema čak ni pravo na karnevalski izbor koga će na kraju spaliti kao Krnju, što nikada nije bilo sporno u povijesti karnevala! Odmah ih sluganski mediji proglase katolibanima, ognjištarima, klečavcima i drugim maštovitim nazivima.
Po kojim kriterijima zastave duginih boja se mogu vijoriti, a Hoda za život ne mogu? Zagrebački gradonačelnik Tomašević član pokreta Možemo LGBTIQ usmjerenja, najprije izda dozvolu, pa je povuče. Zašto se dopušta takva samovolja pojedinaca?
Pripadnici LGBTIQ populacije nisu ugroženi, baš suprotno, upravo oni agresivno ugrožavaju brak i obitelj kao osnovnu i temeljnu društvenu zajednicu. Koliko god LGBTIQ zajednica traži za sebe prava, toliko ne priznaju ta ista prava tradicijskim zajednicama, oni neće prihvatiti društvo koje postoji na heteroseksualnim osnovama. To je ustvari dio apsurda i kontradiktornosti u koju je upala gay populacija; bore se protiv Crkve i njenog vrijednosnog sustava, znači protiv braka muža i žene i obitelji kao takve, a istovremeno se bore za prava koja je ta ista Crkva ustanovila; brak i obitelj. Upravo zbog toga bi trebali iskazati minimum poštovanja prema instituciji Crkve i tisućljetnoj civilizaciji koja na njoj počiva.
Činjenica da se opstanak ljudskog roda temelji na heteroseksualnosti, muškarca i žene kako bi ljudskog roda uopće bilo, činjenice je da se iz te opcije razvila cijela naša civilizacija, znači da LGBTIQ udara u same temelje naše civilizacije.
Osobe istog spola, ne mogu se ploditi i množiti!
Stoga tolerancija spram LGBTIQ pokreta i njihovo pomaganje i propagiranje znači zloupotrebu društvenih resursa za postizanje dominacije nad drugima, okupacije javnih medija bez prava prigovora javnosti, izmjene zakona i redefinicije ljudskog bića određenog po začeću i rođenju u neku drugu kategoriju.
Stoga je HOD ZA ŽIVOT, kao suprotnost LGBTIQ pokreta, spašavanje civilizacije i oda životu! Hod za život miroljubivi je hod za svaki ljudski život, od začeća do prirodne smrti, za zaštitu nerođene djece i njihovih majki, te zaštitu svake ljudske obitelji. Kome to smeta život i obitelj? Tko se ne bori za život?
Lili Benčik/hrvatskepravice