Moja kalvarija s T-comom (HT-om)…

Kad smo prije više od jednoga desetljeća, zbog moga narušenog zdravlja, moja supruga i ja odlučili napustiti moj rodni Zagreb i preseliti se na selo ni na kraj pameti nam nije palo na kakve probleme ćemo naići.
Izbor nam je bio jako sužen jer smo, zato što je meni potreban mir, trebali kuću koja je odvojena, sa što manje susjeda ili, još bolje, bez susjeda čega baš i nema previše, a nismo raspolagali ni nekom većom svotom novca koja bi nam omogućila veći izbor… Zato, kad smo našli kuću gotovo sto kilometara od Zagreba, u selu Gornji Klasnić kraj Gline, na osami, okruženu šumom i prirodom, a opet uz samu glavnu cestu, s vlastitim vodovodom i, kako je rekao čovjek koji je zastupao vlasnike, kraj koje prolazi HT-ov svjetlovod prema Dvoru na Uni, a nedavno smo doznali da prolazi i običan telekomunikacijski kabel nismo se puno zamarali činjenicom da tamo gotovo da nema signala mobilne mreže što se u međuvremenu promijenilo i sada je puno bolje, ali ne sasvim dobro. Nije nam smetalo ni to što nije bilo priključka električne energije jer je zbog krađe žice s niskonaponske mreže taj dio sela ostao bez priključaka, ali to je bilo tek 2005., a ne tijekom rata pa smo smatrali da tu ne bi smjelo biti problema oko obnove priključka…
U obje stvari smo se prevarili. Na električnu mrežu su nas priključili tek nedavno, a i to nakon što je stvar objavljena više puta u medijima, a HT nas i dalje „drži na ledu“….
Naime, 2017., kad smo djelomično riješili problem električnog napajanja solarnom minielektranom počeli smo se zanimati za spoj na internet, kabelsku televiziju i fiksni telefon, jer je ovdje mobilni signal (kojega gotovo uopće nije bilo kad smo kupili kuću) nepouzdan i samo se uz pomoć antena i malog repetitora/routera može sasvim normalno telefonirati, a donekle ići i na internet što bi se isto tako popravilo kad bi se uz pomoć odgovarajućih mjernih instrumenata (mjerača polja, na primjer) pravilno postavila i usmjerila antena. Ovako kad sam je sam postavio internet je nepouzdan. Dakle, najbolje rješenje je spojiti se na fiksnu mrežu i onda nema tih problema. Mjesecima sam nazivao T-com i razgovarao s njihovim agentima. Naglašavao sam im da u selu postoji širokopojasni internet, da su seljacima nudili da ih priključe, ali oni nisu bili zainteresirani za to, da moj najbliži susjed koji je 1200-1300 m udaljen od mene ima u kući širokopojasni internet, a mi bismo htjeli sve tri usluge (internet, telefon i televiziju) s tzv. flat-rate tarifom, dakle fiksnom, nepromjenjivom tarifom bez ograničenja potrošnje. Svi odreda su mi rekli da nema problema, da se to može napraviti i da samo trebam s njima sklopiti ugovor… Konačno sam, nakon tolikog ispitivanja, 03. 05. 2017. s nekim od njihovih agenata sklopio ugovor (broj zahtjeva 154666597 / 17, broj spisa / JOP 39310393-1762745-2017, datum 03. 05. 2017.) preko interneta i još su mi dali popust jer sam stariji od 60 godina. Nakon nekog vremena poslali su mi i dopis pod naslovom „Obavijest o prihvaćanju zahtjeva i potvrda sklopljenog ugovora“ u kome su napisali sljedeće: „Nakon provjere tehničkih mogućnosti želimo Vas obavijestiti da je gore navedeni zahtjev prihvaćen te je pokrenuta aktivacija usluge.“ Naravno, očekivao sam da će ili povući žicu od prvoga susjeda (1300 m) ili iskopati šaht kraj ceste kraj svjetlovoda, napraviti priključak i spojiti me na taj svjetlovod, iako je postojala i treća tehnička mogućnost za koju tada nisam znao nego sam doznao tek poslije, a to je mogućnost da nas spoje na običnu žicu, dakle na „parice“ na kabel koji prolazi kraj mene prema selu Brezovo polje… Dakle postoje tri dostupna načina ili, ako vam se to više sviđa, tehničke mogućnosti da se to izvede. Dakle, tehničke mogućosti stvarno postoje.. I pojavio se tehničar. Penje se k meni na brijeg i viče da je iz T-coma i da nas je došao priključiti, na što sam mu rekao da najprije do nas moraju dovesti kabel ili svjetlovod… Njegova je reakcija bila „A jooj! Đes’ bandere? Đes’ bandere? Lijepa priroda, lijepa priroda, ali…!“ i ode on. Nakon toga mi se više nitko nije javljao. Čekao sam dugo strpljvo, ali ništa. Još sam u međuvremenu i zagrebački priključak prenio iz A1 T-comu da sve imamo kod jedne tvrtke, mobitele preselio iz TELE2 k njima.. A kad sam se informirao oni samo ponavljaju: „Mi stalno radimo na poboljšanju mreže!“ Stalno ista mantra… Ja im kažem (i pišem) da nije u redu da jednostrano odluče ne poštovati ugovor koji smo sklopili i to još tako da me o tome niti ne obavijeste… A oni meni kažu da nisu ništa jednostrano raskinuli, nego da stalno rade na poboljšanju i proširenju svoje mreže. Tražim od njih da mi omoguće služenje zamjenskom uslugom i da mi donesu uređaj i postave antene kako bih imao normalnu vezu. I sklopim ugovor za to, a oni ne dolaze… Kad sam, nakon par mjeseci pitao što je s time, onda je njihov čovjek tražio dugo dok nije utvrdio da mom ugovoru nema ni traga, pa je on sklopio novi ugovor sa mnom. i opet ja čekam i ništa se ne događa. Na kraju mi odgovore da su bili na terenu i utvrdili da ne postoje tehnički uvjeti za tu uslugu. Nitko od njih nije došao provjeriti stanje jer nije moguće da ga ni ja ni pas ne bi primijetili kraj kuće, a s ceste ne može mjeriti jer je cesta u klancu i tamo ne može biti signala pa ga ni nema.. Ne daju ni svoj uređaj.
Srećom, šećući se po sajmištu u Jakuševcu vidio sam da neki čovjek prodaje taj njihov uređaj i kupio sam ga. Nabavio sam i dvije antene i spojio sve onako kako sam mogao bez telekomunikacijskih mjernih uređaja, dakle ne baš najbolje. Od tada normalno telefoniram i samo dva puta sam imao prekid veze u nekoliko mjeseci, ali kako se to događa s mobilnom mrežom i u Zagrebu i okolici, onda nije čudno da se to može dogoditi i ovdje, ali inače je veza jako stabilna iako oni tvrde da signala ovdje nema nimalo. Na internet nisam mogao sve dok, nedavno, nisam otkrio kako se u tom uređaju mijenjaju APN-ovi (Access Points Names – imena pristupnih točaka), a od tada imam i internet koji, istina, nije stabilan i pouzdan, za razliku od telefonske veze, ali ipak se može ponešto. Da stručni ljudi s pravom opremom postave antene sigurno bi stanje bilo bolje, ali takvih u T-comu nema jer oni koji su tamo uporno tvrde da su nevidljivi (jer kako bi inače bili kod mene da ih ja nisam vidio), ali da su provjerili stanje i da ovdje nema signala… Doduše, uporno zaboravljam na to da oni imaju i tehničare koji jesu nevidljivi: kad prijavljujete kvar na onaj njihov telefon za pomoć korisnicima javi se automatska sekretarica koja vas vodi kroz izbornike i pri tome vam najprije ponudi da stanje provjeri i otkloni kvar virtualni tehničar… Virtualni tehničari, naravno, žive samo u virtualnom prostoru, a ne u našoj dimenziji i u obliku elektrona prolaze kroz sustav i uređaje… Možda su oni poslali ovamo virtualne tehničare, a oni, prolazeći kroz svjetlovod kraj moje kuće, nisu vidjeli nikakav izlaz pa su promašili i otišli možda i u Dvor na Uni, a zatim se vratili natrag u Zagreb. Jasno je da ih onda nisam mogao vidjeti… Mene je vrijeme pregazilo i ne poznajem dobro tu novu tehniku.

A, vrhunac svega: nedavno moja supruga nije mogla telefonirati sa svoga mobitela jer nema dosta sredstava na računu… A imamo oboje hibridne tarife s toliko jedinica da su nam do sada pokrivale svu potrošnju bez problema i još nam je ostajalo viška… Nakon gombanja s njima, doznali smo da su nam promijenili tarifu bez pitanja i napravili takvu kombinaciju da ne možemo sve jedinice trošiti kako hoćemo i za koju god uslugu hoćemo nego su fiksno odredili da određeni broj minuta imamo za razgovor (a toga nam najviše treba i to smo najviše upotrebljavali), ne znam koliko SMS-ova koje gotovo nikad ne šaljemo… Očito su pratili stanje i nije im odgovaralo da je nama dosta ono što plaćamo kao pretplatnici pa nam moraju život učiniti malo zanimljivijim… Oni su jednostavno ukinuli staru tarifu, opskurnim i nejasnim SMS-om su nam javili da se ta tarifa ukida, ali se povećava pretplata… No kako smo od drugih firmi naviknuti da nam uvjeti ugovora ostaju dok mi ne promijenimo neku tarifu (tako je bilo u TELE 2 u kojem je moja žena svoju prvu tarifu zadržala do relativno nedavno, a oni su je već odavno ukinuli, ali to na prije sklopljene ugovore nije imalo utjecaja), nismo ni pažljivo pročitali te SMS-ove jer su nas stalno preplavljivali SMS.-ovima u kojima su nešto nudili tako da su nam već dozlogrdili i nismo ih više ni čitali… Na to sam se gadno naljutio, ponovno im napisao žestoki e-mail u kojem sam opisao sve što su nam do sada radili i tražio od njih da nam dopuste da odemo od njih bez plaćanja ikakvih penala. I odobrili su nam to za mobitele i za fiksnu liniju u Zagrebu… Ovih dana ćemo isključiti fiksnu liniju, ali suprugin broj mobitela, nažalost, ipak ne možemo preseliti jer otplaćuje telefon… Znači odlazi samo moj mobitel i fiksna linija. Ovaj broj na SIM kartici koja je u njihovom uređaju u kući i preko koje telefoniram i, pomalo, idem i na internet moram zadržati do isteka te pretplate… A spajanje na fiksnu mrežu u Gornjem Klasniću i dalje su mi dužni realizirati jer ne govore istinu kad tvrde da ne postoje tehničke mogućnosti za to jer su na taj svjetlovod spojili imanje Đure Gavrilovića koji je nekoliko kilometara daleko od njega, a ja sam samo 50 metara daleko pa je to itekako moguće, samo moraju napraviti šaht, iskopati kanal do moje kuće i onda nas priključiti, ali oni to nazivaju složenim pothvatom… Ponudio sam im da im to obave oni kojima nije predstavljalo problem postaviti transformator na dalekovod i ukopati 500 metara podzemnog kabela do kuće kako bi nas spojili na niskonaponsku električnu mrežu, a ako nemaju zidara da im iskopa i sazida šaht ponudio sam im da im to ja, ovako neuk, učinim, a i da sam iskopam kanal za svjetlovod do kuće…
To su mi dužni, a i neki novi zakon su naši vladajući donijeli prema kojem su to, navodno, dužni napraviti… Pa da vidimo i tu komediju.

Sat, Dec 28, 2019, 12:41 AM
to prigovori

S obzirom na to da me od 2017. zavlačite i ne izvršavate svoje ugovorne obveze, molim da mi odobrite prekid pretplatničkog odnosa bez naknade i to za sve brojeve moje supruge (hibridna tarifa) moj broj telefona (hibridna tarifa), ne želimo ni vašu magenta fiksnu liniju u Zagrebu, a ne želim više niti broj preko kojega na flat-rate pretplatu komuniciram s mjesta za koje vi tvrdite da na njemu nema signala, naravno i suprugin broj koji je na bonove ćemo prenijeti drugima, a vaš nam je operator rekao da na naše brojeve s hibridnom tarifom ionako više nema ugovornih obveza, pa molimo i da nam potvrdite ako je to istina. O svome slučaju sam obavijestio medije jer ste me vi blokirali na svom facebook profilu, a tamo sam, nakon godina pokušaja pristojnog komuniciranja lijepio sljedeće:

T-comova poslovnost:

1. Sklopili smo 03. 05. 2017. (broj zahtjeva 154666597 / 17, broj spisa / JOP 39310393-1762745-2017, datum 03. 05. 2017.) preko interneta ugovor o spajanju na fiksnu liniju i to za sve tri usluge: televiziju, filat-rate telefon i filat-rate internet i to nakon što sam nekoliko mjeseci kontaktirao njihove agente kako bih bio sto posto siguran da je to moguće jer je situacija na terenu specifična, naime prvi susjed koji ima širokopojasni internet je točno 1300 metara od mene, a kraj naše kuće, s druge strane ceste, pedeset metara od kućnoga praga, prolazi svjetlovod (optički kabel), ali i klasični kabel (žičani vodovi s paricama). Kako smo tada u Zagrebu imali isto takvu uslugu od VIP-a i nju smo planirali prebaciti u T-Acom (što smo i učinili, nažalost) pa bi ubirali dvije pretplate što je nekih petsto-šesto kuna mjesečno. Na kraju su nam poslali dopis pod nazivom „Obavijest o prihvaćanju zahtjeva i potvrda sklopljenog ugovora“ u kojem su napisali sljedeće: „Nakon provjere tehničkih mogućnosti želimo Vas obavijestiti da je gore navedeni zahtjev prihvaćen te je pokrenuta aktivacija usluge“. Došao je tehničar tamo i hoće nas spojiti, a ja mu kažem da moraju do nas ili dovesti žicu ili svjetlovod, a on pita „Fes’ bandere, fes bandere?“ jer tada nismo bili priključeni na električnu mrežu nego smo imali malu solarnu elektranu što je pokrivalo potrošnju potrebnu za telekomunikacije i djelomično za rasvjetu (sada smo podzemnim kabelom spojeni na mrežu i imamo normalno električno napajanje) i ode on i nakon toga ništa. Zovem ih, a oni nakon provjere kažu da ne postoje tehnički uvjeti za spajanje (iako uz našu kuću prolaze kabeli, a na taj svjetlovod su spojili imanje Đure Gavrilovića udaljeno kilometrima od toga svjetlovoda i za to su, očito, postojali tehnički uvjeti). Ja im kažem da su jednostrano prekršili ugovor, a oni tvrde da nisu, jer nas nisu odbili nego (otprilike) da neprestano rade na poboljšanju/proširenju mreže (što će, naravno, značiti da će nas onda spojiti kad je prošire do nas, za što tvrde da im se ne isplati. Iako bi time dobili dvije prije navedene pretplate i još dvije hibridne tarife za druga dva broja (mobitela) koja imamo preko njih, što je još preko 200 kn, zatim treću karticu na bonove i još jednu karticu s filat-rate tarifom (gotovo 200 kn dodano na to, što iznosi otprilike između osamsto i devetsto kuna mjesečno). Sada smo na pola ugovorne obveze kod njih pa su se osjetili dostatno sigurnima da nam naprave još neke svinjarije (jednostrano), ali o njima na kraju jer su zadnje po redu. Tako sam ih kontaktirao više puta i svaki put su me jednako „otpilili“. Obratio sam se i Vladi koja je to prepustila svom Ministarstvu mora, prometa i veza, a Ministarstvo prometa i veza je njima i meni poslalo svoje očitovanje (klasa: 050-01/17-01/260, URBROJ: 530-06-2-1-1-17-2, 28. srpnja 2017.) u kojem kažu da je „razvidno da nepostojanje niskonaponske mreže predstavlja osnovni problem i jedan je od osnovnih preduvjeta za realizaciju osnovnih priključaka…“, a to nije bilo istina još krajem prošloga stoljeća jer su već tada postojale fotonaponske ploče, agregati, akumulatori električne energije, pretvarači… Konačno u tom ministarstvu sam polagao ispit za licenciju za održavanje zrakoplova u kojem postoje raznorazni telekomunikacijski uređaji, a zrakoplov, gle čuda, nije spojen na zemaljsku niskonaponsku mrežu. Uz to još stručnjaci iz Ministarstva mora, prometa i veza kažu i da ne mogu (ili kako to oni u svom nepismenom birokratskom žargonu kažu „nisu u mogućnosti“ intervenirati u poslovne i razvojne planove privatnih poslovnih subjekata na tržištu. Dakle, oni kažu da privatni poslovni subjekti mogu sklapati ugovore i ne ispunjavati ih do mile volje jer valjda i to spada u „poslovne i razvojne planove privatnih poslovnih subjekata“, a vjerojatno bi smatrali i da mi imaju pravo naplaćivati tu nepostojeću uslugu (navodeći isto to obrazloženje) da je HT odlučio tako što učiniti (što, začudo, nije). Dakle ono što se ni u snu ne bi usudili napraviti u Njemačkoj, u (iz kuta gledanja DT/HT i našeg Ministarstva mora, prometa i veza) bantustanu zvanom Hrvatska zaostalim kmetima i domorodcima smiju činiti što im je volja, pa mirno taj HT mogu pretvoriti u FT (skraćeno od Franjo Tahy, tj. izvorno Tahy Ferenc de Tahvár et Tarkő) jer se ponašaju prema nama kao dotični gospodin prema svojim kmetovima.

2. Nazovem njihovu agenticu i pokušavam dobiti zamjensku uslugu (to je zamjena za fiksnu liniju preko GSM mreže). Opet sklopim ugovor jer, kažu, postoje tehnički uvjeti za to. Dogovorim se s agenticom kad će mi otprilike njihovi ljudi doći montirati i čekam. Ništa se ne događa i ne dolaze iako je već prošlo tri puta više vremena od dogovorenoga. Ja moram na pregled u Zagreb i zovem ih da mi ne dođu kad me nema, a čovjek koji se javio me začuđen sluša i moli da pričekam da provjeri, što je s time. Dugo sam ga čekao i kad se vratio rekao je da nije mogao vjerovati, ali da moga ugovora nema nigdje. Sklopim ugovor još jednom i opet ništa. Nakon nekog vremena opet zovem i čovjek provjerava i kaže mi da je utvrdio kako su utvrdili da ne postoje tehnički uvjeti za tu uslugu kod nas. A o tome me nitko nikad obavijestio nije. Da nisam ja njih kontaktirao čekao bih do danas. Uređaj za tu uslugu mi nisu htjeli dati ni pod kakvim uvjetima i ja sam ga, igrom slučaja vidio na sajmištu u Jakuševcu , prepoznao ga i kupio, nabavio dvije antene koje sam spojio na taj uređaj i uspostavio telefonsku vezu, ali internet nisam uspio riješiti sve dok nisam skužio kako promijeniti APN-ove, a od onda imam i Internet, istina, nestabilan, jer nemam mjerač polja uz pomoć kojega bih mogao potražiti mjesto s najboljim signalom i pravilno postaviti antene. Kako mi nisu dali da sklopim s njima ugovor, unutra je kartica za mobitel (pretplata, flat-rate) , a oni i dalje tvrde da kod mene nema signala i da su njihovi ljudi iz tehničke službe bili kod mene i provjerili to. Zanima me kad su to bili i kako su došli do kuće pokraj 35 kg teškoga psa i mene, a da to niti jedan od nas nije primijetio, a „dolazili“ su tako nekoliko puta. Naime, cesta ispod kuće je u klancu i tamo ni teoretski ne može biti signala što zna svatko tko je pokušao telefonirati s takvih mjesta ili primiti televizijski i radio signal na takvom mjestu, jer za to mora postojati vidljivost između repetitora i uređaja, a iz te grabe se ne vidi ništa, a reflektirani signal isto tako nema šanse doprijeti tamo, pogotovo signal mikrovalnih frekvencija kao što je onaj u mobilnoj mreži i kojega može omesti gotovo svaka prepreka… Dakle, morali bi se popeti do kuće i tamo naći mjesto gdje ima signala, postaviti antene, usmjeriti ih i onda ne bi bilo problema. Ako sam ja to uspio bez uređaja, onda to oni mogu još bolje s mjeračem polja, ali što očekivati od ljudi koji nemaju pojma o tome, a ja sad telefoniram s mjesta na kome nema signala (valjda ga samo zamišljam) i to već mjesecima i telefonska veza je jako stabilna i pouzdana, samo internet oscilira usprkos tome što gospoda iz tehničke službe tvrde.

3. Od samoga početka imamo problema s dostavom računa koje su uporno slali na krive adrese, a supruginu adresu su uporno mijenjali u onu na kojoj nikad nije imala ni telefon ni nternet, dakle i informatičari su im jednako stručni kao i stručnjaci za mobilnu mrežu. I, vrhunac svega, promijenili su nam tarifu jednostrano i bez pitanja. Naime kod potpisivanja ugovora imali smo određeni broj jedinica koji smo mogli trošiti po želji, dakle mogli smo sve jedinice potrošiti ili samo na Internet, ili samo na razgovore ili samo na SMS-ove ili miješati usluge. Oni su nam bez pitanja ukinuli tu tarifu, što nam se nikada nije dogodilo ni u VIP-u niti u TELE2 i odredili da dio tih jedinica služi samo za internet i ne može se upotrijebiti ni za što drugo, dio jedinica služi za SMS-ove i ne može se upotrijebiti ni za što drugo, a dio jedinica služi samo za telefoniranje i ne može se upotrijebiti ni za što drugo. A mi s tih telefona rijetko idemo na Internet, gotovo nikad ne šaljemo SMS-ove, nego samo telefoniramo, a s onom tarifom smo imali dosta jedinica za sve što nam je trebalo. Sad supruga nije mogla telefonirati jer nije imala dosta sredstava za telefoniranje i mi smo se začudili kako je to moguće kad ne telefoniramo na bonove nego na pretplatu jer nismo znali da su nam tu svinjariju učinili zato što su nas obavijestili vrlo nejasnim SMS-ovima o tome, a nisu nas nazvali da nam objasne što misle učiniti i nisu nas pitali slažemo li se s time. Mi smo, naravno, odlučili da ćemo prijeći natrag u TELE2 i to će biti prva stvar koju ćemo učiniti nakon novogodišnjih praznika jer sad ne stignemo. Očekujemo da toj drskosti ne dodaju još i bezobraštinu da traže nadoknadu zato što prekidamo ugovorni odnos jer to nije bio pošten odnos s njihove strane.
Iz mojih prijašnjih molbi da mi pomognete znate jako dobro da sam teško bolesni branitelj s ugrađenim defibrilatorom i gomilom drugih dijagnoza, ali to vam je očito nebitno jer biste inače napravili šaht ispred moje kuće kuda prolazi svjetlovod i spojili nas. Ovako mu preostaje obraćanje medijima, Vladi, (iako uzaludno) HAKOMU, Deutsche Telecomu, Europskom parlamentu, Europskoj komisiji, osim medija u Hrvatskoj i medijima u EU i tako dalje. Imam namjeru nastaviti s takvim raskrinkavanjem vaših bezobraznih i neposlovnih postupaka sve dok mi ne odobrite odlazak bez naknade jer se spajanju na svjetlovod ne nadam. Od nas dobivate svaki mjesec skoro devetsto kuna, a da ste nas spojili na svjetlovod u Gornjem Klasniću to bi bilo još 200-300 kuna povrh toga. Očito vam to nije bitno.

Moja supruga i ja smo
Ksenija i Daroslav Babić, Gornji Klasnić, 44 400 Glina

Poštovani,

drago mi je obavijestiti Vas da smo djelomično uvažili Vaš prigovor.

Prije nego Vam opišem zbog čega je došlo do problema s naše strane, želim Vam reći kako mi je žao što ste se našli u ovoj situaciji.

Nakon primitka Vašeg prigovora za broj 0959020334, 0959020335 i 0993564499 te 017778453, izvršio sam provjere vezane za problem koji ste naveli i u nastavku Vam navodim pojašnjenja:

• utvrdio sam kako ste 3. svibnja 2017. godine podnijeli zahtjev za aktivaciju usluga telefona, interneta i televizije unutar MAX3 paketa na adresi Gornji Klasnić 29, 44400 Glina. Pokrenuli smo provjeru tehničke mogućnosti za instalaciju usluge, međutim, kolege iz tehničke službe su utvrdile izlaskom na teren kako realizacija usluga nije moguća zbog tehničke nedostupnosti. Iz toga razloga pokrenut je tehnički projekt koji je nažalost još u tijeku s obzirom na to da su potrebni opsežniji tehnički radovi za postavljanje infrastrukture te instalaciju usluge;
• kako redovne usluge nismo mogli instalirati, pokrenuli smo aktivaciju zamjenskih usluga istoga dana, međutim, aktivacija nije bila moguća s obzirom na poteškoće u prijamu mobilnoga signala na Vašoj adresi uzrokovan okruženosti gustom vegetacijom. Aktivaciju smo zbog toga obustavili. Zamolio sam kolege iz tehničke službe za dodatnu provjeru kvalitete mobilnoga signala na Vašoj adresi;
• iskoristio bih priliku i pojasnio Vam kako HT kontinuirano povećava dostupnost proširenjem pristupnih kapaciteta i modernizacijom mreže. Realizacija Vašeg zahtjeva također je i u cilju HT-a, kako bismo surađivali na obostrano zadovoljstvo;
• provjerom sam također utvrdio kako ste 27. prosinca 2018. godine podnijeli zahtjev za aktivaciju MAX3 paketa putem optike po broju 017778453, odnosno na Vašoj adresi u Zagrebu. Zahtjev smo realizirali kako ste i zatražili, ali kako sam utvrdio da postoje nepravilnosti u korisničkoj dokumentaciji, zamolio sam kolege iz odjela za administraciju da deaktiviraju ugovornu obvezu na tom paketu bez naplate naknade za prijevremeni raskid. Paket će Vam ostati aktivan bez ugovorne obveze te ćemo ga obračunavati po toj cijeni, odnosno po cijeni koja je 30,00 kn (PDV uključen) veća od dosadašnje. Pretplatnički odnos po tom paketi možete regulirati po vlastitoj želi bez dodatne naplate;
• broj 0959020334 (glasi na gospođu Kseniju Babić) imate aktivan na tarifi Hibrid s Magenta 1 pogodnostima bez ugovorne obveze, dok je broj 0959020335 (glasi na gospodina Daroslava Babića) aktivan na tarifi Hibrid Mini s Magenta 1 pogodnostima. U tim tarifama smo izmijenili sadržaj jedinica s obzirom na to da kod kreiranja različitih tarifa uzimamo u obzir korisnikove potrebe za korištenjem telekomunikacijskih usluga, stavove, navike te način života. Napominjem kako je Hrvatki Telekom davatelj usluga širokom spektru korisnika te nastojimo svakome korisniku ponuditi usluge koje najbolje zadovoljavaju njegove potrebe;
• tarife po oba broja, 0959020334 i 0959020335, aktivne su bez ugovorne obveze, stoga pretplatnički odnos za oba broja možete regulirati po vlastitoj želji bez dodatne naplate naknade za prijevremeni raskid ugovorne obveze;
• broj 0993564499 aktivirali smo prema Vašemu zahtjevu od 31. srpnja 2019. godine, koji ste podnijeli u T Centru. Broj smo aktivirali uz tarifu Neograničena s Magenta 1 pogodnostima uz ugovornu obvezu na 24 mjeseca te ga obračunavamo po cijeni od 189,00 kn (PDV uključen). Kao i svi korisnici, prilikom podnošenja ovog zahtjeva, dobili ste na uvid zahtjev te ste ga prije potpisivanja imali mogućnost pročitati kao i Opće uvjete poslovanja, nakon čega ste vlastoručnim potpisom potvrdili suglasnost. Navedeni zahtjev Vam dostavljam u privitku ovoga odgovora. Stoga, nismo u mogućnosti prihvatiti Vaš prigovor i odobriti isključenje ovoga broja bez naplate naknade za prijevremeni raskid ugovora.
Još jednom Vam želim reći kako mi je žao zbog nastale situacije i jer Vam ne možemo pružiti traženo rješenje. Nadam da sam Vam uspio prikupiti zadovoljavajuća objašnjenja jer nam je stalo do toga da Vi kao naš korisnik budete zadovoljni suradnjom s nama.

Ako smatrate da rješenje ipak nije zadovoljilo Vaša očekivanja, imate pravo obratiti se Povjerenstvu za pritužbe u drugostupanjskom postupku, u roku od 30 dana od primitka ovog odgovora. Pritužbu možete uputiti na slijedeće kontakte: e-mail [email protected], poštansku adresu HT, p.p. 526, 10002 Zagreb ili telefaks broj 098 156000. Takva pritužba rješava se najdulje 30 dana.

Lijep pozdrav,
Miroslav

U ime Hrvatskog Telekoma odgovor potvrdio Voditelj u Odsjeku za upravljanje pritužbama
Ivan Amidžić-Đaković

Hrvatski Telekom d.d.
Odsjek za upravljanje pritužbama
Adresa: p.p. 526, 10 002 Zagreb
E-mail adresa: [email protected]
Facebook: http://www.facebook.com/HrvatskiTelekom

Poštovani!
Naravno da mogu samo djelomično biti zadovoljan Vašim odgovorom. Zadovoljan sam onim dijelom u svezi s raskidom bez naplate ugovorne obveze za fiksnu liniju u Zagrebu kojom ionako nisam bio zadovoljan: brzina preko optike manja nego što mi je bila brzina preko parica kod VIP-a, stalni problemi s vezom, često nam je nestajalo interneta i slično. Sada sam u Klasniću i, kao što vidite, ima signala za vezu preko internet usprkos tvrdnji vaše tehničke službe čiji se ljudi, valjda zbog guste vegetacije, nisu uspjeli popeti do moje kuće kako bi mi mjeračem polja izmjerili signal i postavili antene kako treba. Nikad se nitko od njih nike pojavio pred mojim vratima. Došao je jedino tehničar za fiksnu liniju nakon što je vaša tehnička služba zaključila da tehničke mogućnosti za spajanje postoje: odmah ispod kuće mi prolaze i svjetlovod i obični kabel prema Dvoru na Uni pa tehničke mogućnosti u svakom slučaju postoje i mora se samo napraviti šaht i razvući kabel ili svjetlovod od toga šahta do moje kuće (cca 50 metara). To ste i potvrdili svojim dopisom koji ste poslali na moju adresu u Donjem Klasniću. Istina, vaš se tehničar koji me je došao spojiti začudio i rekao da od toga nema ništa i otišao uz legendarno pitanje “Đes bandere? Đes’ Bandere?” a nakon toga od vas nisam više čuo o tome ni riječi, a da ugovor nije poništen. Dakle, jedino što možete učiniti je da napravite taj šaht (ili hoćete da vam ga ja sazidam kad već nemate ljudi koji to znaju?) i nikakvih drugih složenih radova tu nema. Mi, naravno, odlazimo od vas. Supruga mora ostati dok ne otplati mobitel samo će si na tom broju do odlaska aktivirati istu uslugu koju ja imam na broju koji mi je pod ugovorom (neograničena magenta 1,) ali će sklopiti ugovor na 1 godinu jer znamo da postoji ta mogućnost, a nakon toga odlazi i ona. Kompletnu fiksnu uslugu u Zagrebu ćemo isključiti, a onda ćemo razmisliti hoćemo li ponovno ići u VIP ili ne. S VIP-om nikada nismo imali nikakvih problema, a s TELE 2 su problemi bili minorni i rijetki. Za nama će otići i ostali članovi naše šire obitelji koji su za nama prešli s TELE 2 u vašu mrežu.. Vratiti se možemo samo pod jednim uvjetom: da nađete zidare koji će vam sazidati šaht i nekakve stručnjake za telekomunikacije koji će nas spojiti na fiksnu mrežu u Gornjem Klasniću. Dakle, kad izvršite svoje obveze i razvučete tih 50 metara svjetlovoda ili kabela do naše kuće što je, razumijem ja to jer sam iz vrlo bliske struke, jako složen posao… Ako je HEP mogao spojiti 500 metara kabela do mene (ukopati podzemni kabel) vjerojatno i vi možete razvući i spojiti deset puta kraći kabel. Ako ne možete, mogu vas povezati s ljudima koji su to radili za HEP ili da vam ja osobno ručno iskopam kanal… Vaša tvrtka nema nimalo poslovnog osjećaja, a o ljudskom osjećaju prema teško bolesnom čovjeku koji je samo čudom još živ zato što je bio u Zagrebu kad mu je srce otkazalo i kome veza život znači, nema ni govora. Naravno da moja obitelj i ja ne možemo biti zadovoljni vašim postupcima i da sigurno nećemo štedjeti ružne istinite riječi o vašem poslovanju i postupcima kad god negdje bude govora o telekomunikacijskim firmama, kao što uvijek hvalimo VIP i TELE 2 od kojih smo otišli samo zato što ste nam vi jedini mogli ovdje pružiti kompletnu uslugu, a oni nisu. Oni nisu mogli, vi niste htjeli… Medijima sam već prije Nove godine poslao mailove s podrobnim opisom situacije pa očekujem da mi se počnu javljati kao što je to bilo u mom sporu s HEP-om koji je na kraju popustio i spojio nas na mrežu. Očito je netko kod njih imao osjećaj stida.

Lijep pozdrav od Daroslava Babića, Gornji Klasnić 29, 44 400 Glina koji se javlja s mjesta s kojega je to, kako kaže vaša tehnička služba, nemoguće.