Kupi masku ali nemoj jesti !

04.04.1966.Otvorenje poslovnice Ulm-Braunland u Haslacher Weg, frizer s kabinetom, parfumerijom, kozmetikom i parfumerijom (prvo vlasništvo) 30 zaposlenika

07.04.1967.

Erwin Müller se kao „Buntovnik iz Ulma“ pojavljuje u medijima 7. travnja 1967., jer svoje poslovnice, unatoč uputama frizerske zadruge, otvara i ponedjeljkom („Ulmer-Figaro sukob“)

Večernji Baden-Württemberški dnevnik izvještava o Figaro sukobu

Isključenje iz frizerske udruge Ulm

Uspostavljanje kontakta s Hugom Mannom (Mann-Mobilia kuća namještaja – u smislu nadograđivanja njegovog potrošačkog lanca WERTKAUF), Karlsruh
19.03.1968.

Koncesijski ugovor s WERTKAUFOM 19. ožujka 1968., otvaranje prve poslovnice kao koncesionar u Münchenu, Ingolstädter Straße – frizerski salon s drogerijom u Wertkauf centru,

Osnivanje odjela drogerije i parfumerije. Osnivanje odjela drogerije i parfumerijePrvi dućan samoposluge ,

DANAS

2019.
Otvorenja 30 novih poslovnica (od toga 4 preseljenja): 22 u Njemačkoj, 6 u Austriji i 2 u Hrvatskoj

ukupno 846 poslovnica u cijelom koncernu, od toga 305 s prirodnim kutkom

Gosp. dr. Güntler Helm preuzima rukovodstvo tvrtke.

Pokretanje online shopa u Austriji (preuzimanje proizvoda u poslovnici, kao i u Njemačkoj)

Odlikovanje – Best Recruiter – Srebrna nagrada 2018/2019. Müller je u kategoriji maloprodaje od Best Recruiters nagrađen za profesionalno ophođenje s kandidatima za posao.

Odlikovanje – Dobitnik nagrade “International Salute to Excellence Award” u kategoriji “Osobna higijena” (Duchesse štapići za uši) i u kategoriji “Sredstva za pranje rublja i posuđa” (Blink Faserschutz omekšivač za rublje). Odlikovanje proizvoda za inovaciju i kvalitetu od strane najvećeg svjetskog Sajma robnih marki PLMA. Žiri bira više od 500 proizvoda od 88 prodajnih lanaca koji su najbolji u kategoriji.

Prema odabiru mama Najbolji drogerijski lanac 2019. u Hrvatskoj; dobitnik oznake “Odabrale mame”

  1. Best Buy Award Slovenija: Broj 1 u kategoriji “Najbolji omjer cijene i kvalitete” Ono što je diskutabilno ovdje svakako nije napredak ove tvrtke ili parfumerije , več način poslovanja i tko iza njega stoji .Nekoliko lipa manje od 120 kn za masku protiv KOVI 19 ili Korna virusa a sa kojom je ne samo hrvatska ili europa isprepadana , već i cieli svijet.

I postaviti na 1 masku cijenu od 119,90 dakle, 10 lipa manje, 120 kn, ne da je degutantno,nego nada sve bezobrazno.Sad podijelite jednu prosječnu plaću, i četveročlanu ili peteročlanu obitelj,naravno nedaj Bože da je u pitanju samohrani roditelj na socijalnim davanjima,tada je jasno da ne da ne moraju plaćati svoje mjesečne obveze prema državi,nego nema potrebe niti da jedu,a sve u svrhu kako bi si priuštili ovu divnu masku od skoro 120 kn.Ono što je naj bezobraznije ili bezobzirnije je to da se nigdje ne navodi da li je ista  ljepotica za jednokratnu uporabu ili ju se može prati,da li je po mikrobiolozima ona iz vrećice a koje su ovako neugledno nabacane kad se otvore već možda kontaminirana ili je sigurna,kao ni da li su je pakirali ljudi koji su prošli neke preglede,testove i kontrole,jer obzirom na cijenu očekuje se da to sve piše,ili je ovo samo brutalno bahato, bezobrazna zarada, prekupaca , nakupaca, dobavljača i na kraju trgovina,a koje svakodnevno žive od nas i je li nam to hvala za dalje zanima me kontrola države i njenih resora na ovakav tip zarade u vrijeme pandemije, kada nas se dnevno 300 puta obavještava o umrlima i zaraženima i samim tim nam se mora htjeli il ne ova maska učinit divnom,predivnom ma u biti jako jeftinom.A jedino jeftino je karakter onih koji na ovom i u ovim trenutcima zarađuju lijep novac,sramite se ….

Sada nam je jasno zašto fino i dobro napredujete….

Jadranka Balatinac