Neobična pomamna pojavila se oko jednih tenisica.
Evo o čemu se radi, trgovački lanac Lidl ,radi se o muškim bijelim tenisicama s Lidlovim potpisom koje su dostupne u brojevima 41 do 46 i cijena ima je 129,90 kuna.
Osim tenisica, u prodaji su i Lidlove sportske čarape za nju i njega u veličinama od 35 do 46, po cijeni od 15.99 kuna za par.
Treba uzeti u obzir da je Lidl svoju robnu marku doveo do savršenstva. Ponudio je visoku kvalitetu po niskoj cijeni. Tako su stali na žulj svim proizvođačima jer kupci sad znaju da u Lidlu mogu dobiti određeni proizvod po znatno nižoj cijeni, a prilično dobroj kvaliteti, to se upravo dogodilo i sa istim tenisicama. Znamo da postoje modni dodaci koji su ikonski, predstavljaju statusni simbol. Ovo je nešto sasvim obrnuto jer si Lidl možeš priuštiti. Nosiš ga i kombiniraš s puno skupljim stvarima. To se ne događa samo kod nas, i na inozemnom tržištu vidimo situaciju ‘Nosim Lidlove tenisice, ali smo od njih napravili nešto skupo, poput dizajnerskog’. Dogodila se situacija u kojoj je Lidl pristupačan, ali je posljedično skup, isto kao što se dogodi s nekom vintage torbom – pojašnjava komunikacijski stručnjak Tanta.
To je samo još jedan u nizu marketinških trikova, kako privući kupce, za tu cijenu možeš kupiti Adidas tenisice.
Autor: Branka Mioč