Davne 1888. godine, 06. listopada, osječki građevinski poduzetnik D.W.Klein, podnio je gradskom poglavarstvu molbu za građevinsku dozvolu. Gradsko poglavarstvo je prijedlog gospodina Kleina prihvatilo i u roku od dva dana izdalo mu građevinsku dozvolu.
Radovi na izgradnji uspinjače počeli su već u svibnju sljedeće godine, uz više problema ipak uspinjača svoju prvu test vožnju imala je 1890. godine., koja je uspješno odrađena, te je Uspinjača službeno puštena u pogon 8. listopada 1890. godine.
Uspinjača, 1929. godine uspinjača je prešla u vlasništvo Grada Zagreba, dok su Tehničko vodstvo i financijska uprava povjerene su Zagrebačkom električnom tramvaju, koji prema Ugovoru brinu o tehničkoj ispravnosti i modernizaciji iste.
- srpnja 1974., u promet je puštena nova Uspinjača, te od tada do danas Uspinjača prolazi kroz redoviti godišnji servis.
Autor: Branka Mioč
Leave a Comment