Bolji dani dolaze, to se bolje vidi iz Egipta. Naš Premijer Hrvatsku vidi kroz 10 godina kao dolinu vodika koja će biti premrežena prugama po kojima će juriti električni vlakovi na baterije.
Dobro da nije posadio onih milijun stabala koje je obećao u Davosu, sad bi to sve trebalo rušiti. Pinokiju mašta radi brže nego juri vlak u Japanu.
Dolina vodika bit će Pilot projekt, a pravi pilot bit će njegov ministar gospodarstva Filipović , zbog fizičke konstrukcije on najdalje vidi i Premijer ga je vizionarski predvidio za taj posao na vrijeme.
Kako stvari stoje u realnom vremenu vidjeli smo ovog ljeta kad je vlak iz Splita kasnio satima do Osijeka, saobraćajna nesreća zbog neispravne signalizacije s troje mrtvih, a potvrda uspjeha ove vlade svakako najbolje pokazuje obnova pruge Križevci – Dugo Selo
Hrvatska je za obnovu pruge dobila 1 milijardu i 517 milijuna kuna iz kohezijskog fonda. Obnova je započela u 2016 godini, završetak radova trebao je biti 2020 godine. Pruga je dugačka 36,4 km. još nije ni blizu završetka, novi rok za dovršenje je 2023, ali je izvjesno da ni tada neće biti gotovo.
Najnoviji izvođač radova je Dalekovod koji je preuzeo posao kad je Div grupa napustila gradilište. Za prugu smo dobili 85% bespovratnih sredstava, ali kako stvari sada stoje čekaju nas penali od 120 milijuna kuna zbog kašnjenja radova.
No HŽ se odlučio počastiti novom upravno zgradom, HŽ je prošle godine završio u plusu nakon niz godina u gubitku, djelomično jer su dobili više 78 milijuna kuna poticaja iz proračuna.
Pravi izazovi gradnje tek su pred njima naručen je veliki kompleks za urede za 900 ljudi, kompleks će imati i garažu i veliku knjižnicu.
Ovih dana čitamo kako građevinske firme koje obnavljaju Baniju redom odlaze u stečaj, obnova se prolongira dok se ne nađu novi izvođači, a neki rade usprkos pokrenutim stečajima. Kakvu sigurnost imaju radnici da će dobiti plaću , pojma nema nitko, niti je ikoga briga za to.
U subotu smo odgledali na Dnevniku kako radnici u Karlovcu 10 godina čekaju na isplatu 24 plaće i u Dnevniku su saznali da ju neće dobiti.
Sve je moguće u Hrvatskoj, a Premijer nam iz Egipta poručuje da mašta može svašta, a jučer smo iz antikorupcijskog vijeća dobili jasne naznake da mašta pokvarenih političara ne poznaje granice u količini besramnosti u zaštiti hrvatskih interesa.
Zatvaranje sisačke rafinerije, ne inzistiranje na tome da MOL izvrši ugovorom preuzete obaveze o rekonstrukciji rafinerija, te u jeku najveće krize zatvoriti riječku rafineriju na dugi rok, čin je prljave veleizdaje i to se samo tako može zvati .
Našeg Premijera trebamo dočekati na aerodromu kao Kralja . Rimčev bugatti s otvorenim krovom i koferčićem za šampanjac neka ga čeka, konačno imamo i Kralja i šeika treba ih dostojno dočekati.
Penzioneri trebaju formirati počasni špalir jer i oni su u 10 godišnjem planu, 1,5 % povećanje minimalne mirovine već iduće godine, a u 10 godina cijelih 10 %,tko poživi ostavit će trag u svemiru, šetat će s 400 eura mirovine u džepu dolinom vodika uz koju će juriti električni vlakovi na baterije.
Na nama je da odlučimo preuzeti viziju majstora iluzije ili ga proglasiti prevratnom cijele nacije, ali i prevarantom međunarodne reputacije.
Za za krivo utrošene novce, za penale, za kašnjenja, za arbitraže koji će se morati i već se isplaćuju iz proračuna hrvatski radnici rade već danas, radit će još dugo vremena.
Kako stoje stvari s našim ugledom u svijetu jasno se vidi iz ponude CE Industriesa koji je 8. 11. 2022 dao obavezujuću ponudu za kupnju Uljanik Brodogradnja 1856. Za 54,77 % udjela ponudio je 155 milijuna kuna.
Češki investitor koji je ljetos preuzeo Đuru Đakovića želi proširiti poslovanje na brodogradnju.
Elektromotoran vlak koji prometuje na liniji Rijeka – Perman, Rijeka -Ogulin izgradio je Končar i košta 5,5 milijuna eura. Iz ovog prikaza vidi se vrijednost novca uloženog u razvoj i vrijednost novca dobivenog prodajom udjela u našem gospodarstvu.
Ako želite i dalje hraniti maštu iluzionistu i prevarantu od formata, birajte HDZ-e, ako želite Hrvatsku koja ima realnu budućnost da s vrijednim ljudima osovi proizvodnju na čvrste noge, nemojte glasati nikad više za vrsne prevarantske mešetare, švercere naše zajedničke imovine.
Uljanik je osnovan 1856 godine, star je 166 godina, othranio je više generacija Puljana, bačen je na koljena bit će prodan za sitniš.
Samo uspomene vrijede više !
Dragica Trumbetaš
Leave a Comment